NeclaLeylaCeydaOhnealaneala SiprayiL bizim bura iyi değil ya o kadar sıra beklemene bile değmiyo. Hafta içi hastaneye götrcm ikisini de.
adaatuna NeclaLeylaCeydaOhnealaneala benim kızımda bugün 39 dereceye çıktı ateşi halsizlik dışınds hiçbi belirti yoktu dolven verdim geçti takipte kalın bence