Oğlumda halsizlik yok, bulantı, kusma hiç bir şey yok. Elle dokununca ateşi bile yok gibi, çok sıcak değil ama ölçtüğümde 39.9,u görüyor 38lere düşüyor falan hiç birşey anlamadım. Alnına bez koydum, size sorayım dedim, ne yapayım???
Bugün keyfi falan gayet iyiydi ama dün biraz durgun, usluydu.
2gün önce eşimin ateşi de 40ı gördü. Zehirlendim galiba falan dedi ama zehir ateş yapar mı ve bulaşıcı mı🤷🤔