2erkekannes arasssmommm ay geçmiş olsun. Çokmus. Iyiki hissetmemişte bnmki dokunsan irkiliuor hisseder yani 😭
arasssmommm 2erkekannes teşekkür ederim sizinki için istenirse umarım geçer o zamana kadar geçmezse ise emzirirken aldırın sakin oluyorlar
arasssmommm prensesannesi45 3 saat normal ağlıyorsa gazı vardır meme yiyemez gazını çıkart hem üstten hem alttan
leyla8060 Bizden 8 tüp idrar ve karın bölgesi için ultrason istediler ama kafam çok karışık crp değeri düşük çıktı artık sonuçları farklı doktorlara göstereceğim
leyla8060 gzmgkck aynı şekilde bende ultrason bekliyorum iki değeri yüksek çıktı birşey yok diyorlar ama endişeliyim yine de
gzmgkck leyla8060 bizimde kan değerlerinde ki bilrubinler biraz yüksek diğerleri normal çıkmış ultrason bekliyoruz ama kanları pzt göstereceğim yine de idrarda temiz görünüyor bol bol emziriyorum İnşallah geçer gider biran önce sizinkide😌