Biz de 5.ayda bexero ve nimenrix olduk. 2 gün hatta 1.5 gün diyeyim süren bir ateş oldu. Bundan sonra 7.ayda Bexero 2.doz var. 13.ayda nimnreix 2 var ve 18.ayda bexero 3 var.
Aşıyı alırken eczaneden buz kalıbı ile verdiler soğuk kalması gerekiyormuş çünkü.