Myrtle merhaba. bebeğiniz kaç aylık? benimki 3,5 aylık rotarix ve nimenrixi yaptırdık. çocuğum 3 gündür hafif ateşli ve az uyuyor. bexeroyu da yaptırmaktan çekindim. 5,5 aylıkken başlayacağız ona. 5,5 aylıkken mecbur 3 aşıyı aynı anda olacak. bizim doktorumuz da bunu öneriyor maalesef. minik bedenleri 3 ayrı virüsü nasıl kabullenecekse artık