aslanmommy araştırmada diyor zaten görüp beğendiği bir objeyi veya yazıyı ömür boyu bedeninde kalıcı olarak taşımak istemenin psikolojik sıkıntı olabileceğini söylüyor. Mobilyalarımızı bile en az 10 senede bir yeniliyoruz normal insan davranışı sıkılmak, değiştirmek, yenilemek üzerine kurulu. İnsan aynı tatil beldesine bile her sene gitmiyor bu sene de şuraya gidelim diyor vs saçının rengini bile sürekli değiştiren bir canlıyız. Beğendiği şeyi kalıcı uygulamak istemenin altında psiklojik olarak olumsuz bir şey yatıyor olabilir suça meyilli olabilirler (hayatlarını bir anda değiştirme), bağlanma problemleri olabilir diyor. Ben demiyorum bunları ayrıca herkeste de geçerli olmaz tabi