ZeydsMom eylulcakir mesela bizim ulkede asker giderken dovmesi varsa onu psikolojisi icin hastaneye yatiriyorlar 3 gun. Bu bilgi cok dogru
lilanasi ArvenMom bende ayak izini çok istiyordum ama bı türlü kısmet olmadı, artık yaptıramam bir buçuk yaşında oldu😂
Lavanta35_ Diva Hemeeen kaydettim çoook güzel ben köprücük kemiklerim yada omuz başlarına gibi diyeyim isimlerini düşünmüştüm çok ince ve zarif bir yazı karakteriyle ama bunada bayıldımmm
berna52 lilanasi kızımın ismi ve doğum tarihini yazdırdım farklı yerlere, acımıyor desem yalan ama dayanılmaz bişey değil. Dövme bağımlılık yapıyor ama mutlu ediyor ben çok mutluyum hiç pişman değilim 🤣🤣
Boncuk-anne Lavanta35_ kemiğe yakın yerler daha fazla acıyormuş. Bende yok ama biri yaptırırken yanında gitmiştim o zaman yapan kişi söylemişti
Themom_ lilanasi 2 tane var kolumun iç kısmında şimdi bebeğimle ilgili yaptıracağım dövme deri altına işlendiği için abdest alırkende su deri üstünden gittiği için abdest geçiyor diye biliyorum
lilanasi Themom_ egerki bebişiniz daha küçükse ayak izini yaptırmanızı tavsiye ederim. Ben çok istiyordum da nasip.olmadi şimdi xd bir bucuk yaşına geldi olmaz artik