Busra14Barlas oglumherseyim_ benim arkadasimda 4 ile öğrendi doktor varda diyemem yokta diyemem iki gün sonra yeniden kanda bakalım dedi şimdi kızı 2 yaşında
oglumherseyim_ Busra14Barlas Aaayyy onun adına şuan ben de çok heyecanlıyım yarına hızlı gebelik testi yapacak hayırlısı ise rabbim kucağını doldursun inşallah
KuzeyinAnnesi03 Poly-ana hemşireyim biz 5 üstünü ele alıyoruz ama bazı lab göre 10 ele alınıyor hala şüphe varsa tekrar test alıp yükselme durumuna bakıyoruz.
oglumherseyim_ KuzeyinAnnesi03 Kendi kadın doğum uzmanıma yazdım ben ona da attım o da 2 gün sonra bir daha kan versin netlik için demiş canım acaba değerler değişiyor mu her yerde?
parlakcocukveanne oglumherseyim_ ben 4.2 ile öğrendim adetime 1 gün varken olabilir 2 gün sonra tekrar etsin sonucu yazın lütfen
oglumherseyim_ parlakcocukveanne Kuzu ben de onu sordum adetine 18 gün varmış. Yarın sabah erken gebelik testi yapacak Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah 🙏🏻
Busra14Barlas oglumherseyim_ aminnnninsallah Rabbim isteyen hak eden hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın insallah
jalepoyraz oglumherseyim_ bence hamile çünkü bende hamile olduğumu 3.34 ile öğrendim iki gün sonra 9 olmustu
yilmaz_buse oglumherseyim_ merhaba öncelikle Allahim çocuk isteyene bekleyene nasip etsin inşallah bende hamileliğimi 4 le öğrendim çok şükür suan sağlıklı bir şekilde kucağımda inşallah sizin de 2 günde bir degerinizin artması umuduyla 🙏