oglumherseyim_ Kızlar arkadaşım bana atmış hamilelik düşünüyor ama ben anlamıyorum doktor pazartesiye kalmış anlayan varsa bakabilir mi ?
Poly-ana oglumherseyim_ Evet canım çok çok yeni bir gebelik iki gün sonra tekrar test versin en az iki katına çıkmış olması gerekiyor
Gryffindor oglumherseyim_ 4 bence şüpheli bir değer ya. O kadar kan test verdim hiç 4 görmedim.. bence iki gün sonra tekrar yapsın
balporsugu7224 Gryffindor gebelik olması için 24 ve üstü olmalı adet gününe yakınsa bazen böyle rakamlar çıkabiliyor
Poly-ana Gryffindor Ben burda çok gördüm canısı 2 falan da çok gördüm çok erken yakalamışlar iki gün sonra verdiğinde yükselecek bence gebe
Bssraa2 Gryffindor ben 4 iken hamileliğimi öğrenmiştim doktor çok yeni daha demişti iki gün sonra iyice artar değerin demişti
Gryffindor balporsugu7224 Yorumlarda 4 ile gebeliğini öğrenenler olmuş ama bilemedim. Şu açıdan bakarsak gebeliğini 50 ile öğrenen biri o gün değil de 5-6 gün önce verseydi değeri 24 ün altında olmayacak mıydı? Yani sizin dediğiniz laboratuvarın ölçebildiği değer mi? Yoksa kabul edilen mi?
Bssraa2 oglumherseyim_ beta değerim 4 iken öğrenmiştim çok çok yeni hamilelik bu doktor bana çok yeni hamilesin değerin 0 olsaydı hamilelik yok demişti kesin hamile burada bilmiş bilmiş hamilelik yok diyenlere aldanmayın
Bssraa2 ikibaloglanannesi yok ben 4 te öğrendim hamileliğimi doktor hamilesin dedi😀 değern 0 olması lazım hamilelik olmaması için dedi