AfAs Aynısı bize de oldu. İlk nöbetini geçirdiğinde yoldaydik arabamız bozulmuştu. Bakıp ateşi vardı ama yanımda şurup yoktu bir de yolda kalınca ne yazık ki hiç bir yerden şurup bulamadım. Dediğiniz gibi ateşi normalde 37,5 falandı Birden 40 41 olmuş sanırım. Normal arabanın içinde onu oynatıyordum Birden gözleri döndü ve titremeye başladı kucağımda Ne olduğunu anlayamadım küçük tokalarını yuttu zannettim bu yüzden de ilk yardımı buna göre yaptım. Meğer dili boğazına kaçmış Kızım da mosmor oldu nefes alamadı gerçekten kafayı yedim yani. Bir zaman sonra Öldüğünü kabullenmeye başlamaya çalıştım resmen beynimde (çok kötü oluyorum anlatırken bile) Bir anne ve babanın çocuğunu o şekilde sanki can çekişiyormuş gibi görmesi gerçekten çok çok çok acı bir şey. Rabbim tüm evlatlarımızı korusun, Bizlere de bir daha böyle bir şey göstermesin 😣😢
Diğer nöbetini de 4 gün önce geçirdi 1 yaşında şu an