KevBat Merhaba canim benim kizimda iki kere havale gecirdi. Sizi cok iyi anliyorum son havale az daha olumune neden oluyordu. Atesi 37.5 bir anda 41 vurdu ambulans gelene kadar kizim zaten mos mor oldu dili dondu cikarayim derken delirdim. Hasanede doktorun onerdigini yaziyorum size ayrica ozele de gittim eeg de cektirdik tahliler hersey temiz.
Havale geciriyorsa ilk isin uyur sekilde sag yada sol kolda uzanmasini saglmak. Ates dusurucu verilmesi ayina veya yasina gore ml verilicek ve bir tane popodan ilac verildi. O her zaman evde bulunacak dedi. Nereye gidersem gideyim yanima aliyorum. Unutmadan da bol oksijen alinmasi icin cocugu pencere yaninda yatir dedi. Inshallah bir daha yasamasin yasamam yazmasi kolay uygulamasi cok zor bir durum. Allah kimseye yasatmasin. Omrumden omur gitti. Bende sizin gibi 1 hafta kafasinda nobet etim gozlerimi kapatmak istemedim her kapatigimda hatirliyordum. Simdi yazarken bile kotu oldum