duygu_Ln3 ben öyle düşünmüyorum küçükken iyi hoşta benim iki abim vardı biri iyiydi hoştu çok severdim ama öbüründen çok dayak yedim zamanında hala daha aramız kötüdür sevmem giderim yiğenlerimi görüp sevip gelirim abimle iki sohbet etmeyiz . Yanımda yani ölse bir bardak su vermem . Kendimde tek çocuk yaptım ikinciyi düşünmedim . 🤷♀️