Kizim 4 yasinda ana okuluna gondermeye basliyoruz Allahin izni ile insAllah.
Kizim kardes istiyor ve cok fazla ara vermek istemiyorum bende yapmak istiyorum tabii bebek ozlemi var icimizde esimle 😂
Ama hani 2.cocuk okul donemine denk gelirse nasil yapacagim diye korkuyorum ve okul dibimizde servis de zor olur nasil diyim okul yuruyerek 5 dk mesafede aslinda.
Bir gonlum planli yumurtlama testi ile yap bir gonlumde ya tutarsa hesabi kendini rahat birak diyorum ama kendimi de birakirsam 6 7 ay olmama olasiligi da var tabi bu testle de oyle ama yine de test ile ilerlemekte fayda var tabi.
Diyorum eylulde tutsa haziran da olsa okul donemine 2 3 aylik olacak biraz rahat olacak 😂 Aman bilemedim tavsiyeleriniz var mi Rabbim hayirlisini versin insallah..👶🏻💗