duygu_Ln3 inci86 youtubedan yap cano kabartma tozu ile hamilelik testi yaz cikar zaten bakalim ne cikacak 😂
duygu_Ln3 inci86 hahahah hadi gozun aydin ben ikinciyi istiyorum bakalim degisik bir heyecan var icimde 😂
9876anne inci86 bende 7 temmuzda regl oldum 9 temmuzda 3 aylık korunma iğnesi vurdum ve bu gün. 16 gün geçmiş inşallah hamile değilimdir. Benim gibi iğne kullanıp bu durumu yaşayan varmı acaba?
momzayn inci86 inci86 ilk doğumda yaşamadım ama 2. Doğumda düzensizlik oldu 1 aysa 3 defa adet oldum bazen hiç olmadım yeni düzene biniyor 1 yıldır
Kadermiray56 inci86 merhaba ben doğumdan 3 ay sonra oldum ve 2 ay olmadım ikimayın sonunda oldum ve bu hafta zamanım dır ola bilir olmaya bilir doğumdan sonra bir yıla kadar düzensiZ olma ihtimali var cnm o adet rakip uygulamasını indir bende indirmişim