1 haziranda olmuştum adet doğumdan 6 ay sonunda.sonra 7 Temmuz oldum iki kere oldum yani.daha da olmadım kızlar korkuyorum umarım hamilelik falan yoktur 🥶Dikkat ediyorduk ama eşimde diyor bi ara şüphe ettim hepsi değil ama az bişe kaçmış olabilir bu hafta da vekliceö adet olmayı umarım olurum