2dunya1blog Aysenurrr42 benim daha regla var o yüzden bu konuda size bir şey diyemicem inşallah gönlünüze göre olsun 🙏
Aysenurrr42 2dunya1blog bugün 5 6 ci gün oldu işte alali şöyle soyleyim bu durum olduğunda 7 gün vardı adetime 1 gün sonrasında attım ilacı zaten inanılmaz 4 gündür de baş ağrısı çekiyorum