2dunya1blog ya 7 gün önce bende kullandım adetime de 7 gün vardı o sıra arasında herhangi bişey yoktu adetime yaklaştıkça hafif hafif kasik ağrısı falan oldu bugün adetin 3 cu günü ve ben daha tam anlamıyla olmadım ilk günden beri akıntı şeklinde geliyor ilk başta kahverengi sonra kırmızı bide afedersiniz idrar da arada geliyor peceteye silince geliyor tamam başka yok adet miyim değil miyim anlamıyorum endişe ediyorum bende 2 çocuğum var 3 cuye hazır değilim istemiyorum da 7 gün içinde yerleşme kanaması olmaz diye düşünüyorum bide 2 çocuğumda da yaşamadım nasıl bişey onuda bilmiyorum inşaallah adetimdir yani konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen beni de aydınlatın ilk defa kullandım ertesi günü hapını da