kirikkalp canm bu bayana ben daha once detayli olarakda bilgi verdim ama kendisi hala daha inanmamayi tercih ediyor sebebinide soyliyeyim. Hepsiburada daki bir musteri temsilcisi ile gorusmus champsden aliminiz varmidir diye sormus onlarda bzm linkedn v.s gbi sitelerden alimimiz var demis kapatmislar. Hanimefndide bana sordu diger is postundan bende detayli olarak acikladm hatta guven problemi olan champsle gorussun dedim. Ki benide arayip hepsijete su firmadan aliminiz varmi diye sorsa ben de bilmiyorum dikkat edin derim. Champs araci bir firma tasoren gibi dusunun. 90 a yakin kurumsal firma ile calisiyorlar. Kurumsal firmalar zaman zaman araci firmalardan eleman destegi talep ediyorlar. Araci firmalarda onlara musteri temsilcisi buluyor kisa bir egitim verip ise baslatiyorlar. Kendileri uzakdan pcmize sistemlerini yukluyorlar. Ornek veriyorm ben hepsijetteyim 1 aydr calisiyorum. Kendi bunyelerinde degilim kendi bunyelerine yani kurumsal tarafa gecmek istedim sosyal haklarimi elde etmek icin home office calismadiklarini ofis de calistiklarini belirrtiler kabul etmeyp burada devam etmeye karar verdim. Bunu champs ilk basta detayli olarak anlatiyor ama bazi arkadaslarim bunu anlamak istemeyip dolandirici v.s imalarda bulunuyor. Benden haric burada bir cok kisi ise basvurdu calisiyor bazilari ile ayni ekipdeym hatta buradaki yorumlarida wp den konusuyoruz ama onlar buraya yazmak istemiyor. Ki bu isi ilk yazanda ben degilim eskiler bilir nisan ayinda eda ve kubra arkadasim yazmsti onlardan onay aldikdan sonra bizde is basvuru yaptik. Herkesin kendi bilecegi is ben memnun kaldgm icjn paylastm herkes kazansn cocugundan ayrilmadan diye ama cok buyuk hata yapmsm gercekden konu gereksiz yere uzadi durdu