aycaaktas yok tabiki zorunlu degil. Ama firma sizi sigortasiz dahi calistirsa sizinle ilgili bir kdv odemesi yapiyor. Eger sahis sirketi kurarsanız o odemeyi de size geçiyorlar. Bence evinden ayrilmadan bebeginin basinda calismak isteyen anneler icin son derece uygun ancak ben kendim ile ilgili bir gelecek goremedim firmada bu yuzden olumsuz oldu benim icin. Daha once calistigim butun firmalarda ek odemeler vardı. Bircok sosyal hakka sahiptim. Bu saatten sonra deneyip aman olmadi dedigim bir yerde calismak istemiyorum. Firmadan 3 kisi ile görüştüm ve bence hepsi tatli duzgun yardimci olmak isteyen insanlardi. Dolandirici falan degiller. Evine destek olmak isteyen tahsilli tahsilsiz tum hanimlar icin bir gecim kaynağı olabilir.