zehross00 ay benim kızımda düşmüştü normalde asla dalmam allahım içim geçmiş ağlamasına uyandım sizin gibi okdsr korktum ki kontrol ettim eğer düşer düşmez susup kalıyorsa sıkıntıymış ağlıyodu hiç biyeribde bişey yoktu çok şükür bende sizin gibi biraz beklettim aradan iki ay geçti allahıma şükür bişey yok inşallah sizin bebeğinizinde olmaz ama bidaha uyumak mı tövbe sonradan nasıl uyurum diye çok ağlamıştım