9 aylık bebeğim var yatakta beraber yatıyorduk yanında da yastık vardı normalde gık dese uyanırım bu sefer uyanamadım onun ağlama sesine kalktım. Kalktığımda 2 yastık da yerdeydi kendisi de düşmüştü 2 3 dakika agladi sonra sustu. Bir tarafında kızarıklık, şişlik yok, kusmadı, göz kayması falan da olmadı 3 saat sonra da artık daha fazla uyanık tutamadım uyuttum. Hemşire tanıdığım var ona da sordum buraya da yazayım dedim. Başına gelen vardır illaki siz neler yaptınız hemen hastaneye mi götürdünüz yoksa evde mi gözlemlediniz?