lohusaserbeti neden bastırmadın ki bu çoçuk düşe kalka büyüyecek . Elbette de başı bok koyma ama biraz da serbest bırak yoksa aşırı geç yürür bu hem senin için hem onun için eziyet 🌸 yani bu saatte. Sonra yürütec almaktansa yürüme arkadaşına koyup yürüt faydasını göreceksin .