lohusaserbeti Benim doktorum evet önermiyoruz özellikle kazaların çoğu yürüyeçten geliyor çok dikkatli kullanın dedi, her doktor farklı olabilir. Sağlık ocağı doktorum da hepimiz o şekilde büyüdük, 2 evladımı da o şekilde büyüttüm ben bir sakınca görmüyorum dedi. Vallahi elim kolum, çok faydasını gördüm. Tabi herkesin kendi düşüncesi zaten sabahtan uyuyana kadar yürüteç de durmuyor