dertanasiyimyaben ahh canım ahh benim ilk kızımda kolikti ama çok uzun süre ağlamıyordu ağladıktan maksimum yarım saat sonra gaz atıp gülücükler saçmaya başlıyordu ikinci bebeğim oldu 3 aylık ve doğumdan 2 hafta sonra kolik oldu hala kolikle savaşıyorum zinco,metsil asla işe yaramadı doktor doktor geziyoruz hala ve pazartesi günü başka bir doktora randevumuz var bigaia probiyotik ve nurse harveys kullanıyorum o ikisi birazda olsa gaz çıkarmasına yardımcı oluyor ilk zamanlara göre es vererek ağlıyor bebeğim bakınıyor ve ilgisini bir yerlere çekince susuyor ama ilk zamanlar asla öyle değildi çocuk bakınamıyor saatlerce ağlıyor arabada ve bebek arabasında susmuyordu hala aynı arabada gezdirmek işe yaramıyor çıngırak oyuncak buzdolabındaki süsler çocuk odasındaki renkli şeylerle avutuyorum ve irem derici, derya uluğ, semicenk şarkılarını seviyor. Sizde deneme yanılma yoluyla bebeğinizin sevdiği seyleri bulun mesela elektrik süpürgesi fön mak. Aspiratör bunlar bebeğinizi sakinleştirebilir bigaia ve nurse harveys bize iyi geldi ama size iyi gelirmi bilmiyorum deneyebilirsiniz araba gezintisinde sakinleşir birde ben bir gaz atabilsin kaka yapabilsin diye bir yöntem daha yapıyorum bunu ebeye sordum her zaman yapma dedi zeytinyağına kulak temizleme çubuğu batırıp bebeğimin poposuna sürüyorum bir nevi uyarıyorum poposunu o zaman gazda atıyor kakada yapıyor