Bebek 1 yaşına gelene kadar günde 2 saat diye biliyorum ben haftada 1 gün olacak şekilde toplu kullanacağım (özel sektördeyim)
devlette belki farklıdır yönetmeliği okumak lazım. kolaylıklar diliyorum size :(
Benim de bebeğim 3 ayı doldurdu 2 hafta sonra işe dönüyorum 😭 evden çalışacağım yazılım sektörü olduğu için, ama yine de çok zor olacak çünkü bazen yemek yiyecek vakit bile olmuyor çalışırken..