Kızlar merhaba. Sizlere danışmak istediğim bir kaç konu var. Bebeğim 6 buçuk aylık ve ben de öğretmenim. Doğum iznim bitti, Eylül itibariyle işe dönmem gerekecek. Aslına bakarsanız hiç çalışma niyetim yok ücretsiz izne ayrılmak istiyorum ancak eşim bu durumda tek maaş yetmez ben de her akşam çalışmak durumunda kalırım ( kendisi müzik öğretmeni aynı zamanda solistlik yapıyor). Ben hem okul hem akşam çalışmaları derken sana asla yardımcı olamam ve üstesinden gelemezsin diyor haklı olarak. Ders programını süt izniyle beraber makul bir hale getirmesini rica edeceğim idareden ve bir müddet eşimle dönüşümlü bakmak istiyorum. Örneğin ben sabah 8 buçukta işe gideceğim eşimin dersi 11. 00 da başlayacak bakıcı 10.30 gibi gelir, eşim çıkar sonra ben 12 buçukta gelirim diyorum program uygun olursa aklımızdaki bu. Bakıcıyla ilk etapta tek başına saatlerce yalnız bırakamam malum. Ama beni daha da yaralayan bir husus var ki o da oğlumun emme aşkı 😔 6 buçuk aydır sadece anne sütü alıyor rahatlamak, sakinleşmek için ya da sırf beni özlediği için emmek istiyor. Emerken yüzümü seviyor, saçlarımla oynuyor 😔 karnı doysun da gerisi önemli değil sağıp vereyim dedim kızlar benim sağınca sütüm asla yok dün denedim bir çay kaşığı kadar anca geliyor. Sütümün yetersiz olması mümkün değil 2 buçuk kiloya düşmüştü oğlum 2 günlükken şimdi 8900 Gr. Boyu 46 cm doğmuştu şimdi 73 cm. Neden sağınca çıkmıyor anlamıyorum sanırım sağım makinesi çok kötü ( wee baby) bana işe yarar bir sağım makinesi önerisi verebilir misiniz ya da neden süt gelmediğine dair aydınlatabilir misiniz? Aslında ek gıda süreci de çok iştahlı geçiyor doktor hevesini kırma yediği kadar çorba ver bir kase bitirebilir dedi ama oğlum corbalardan pek hoşlanmıyor yine yiyor ama karnını doyuracak şekilde değil bir kase dolusu yoğurt yiyor ama sabahtan öğlene kadar yeterli olur mu bilmiyorum ilk bebeğim. Günde bir kez olsun mama vereyim diyorum Bebelac Gold için çok lezzetli olduğunu duydum ama çevrem sütün varken mamaya bulaşma ne gerek var içinde ne var bilmiyorsun diyorlar. Bakın söyleneni söylüyorum lütfen mamaya ben karşıymışım gibi linç etmesin mama veren anneler. Ben de verme taraftarıyım ama böyle bir baskı var üzerimde. Haydi konuma bir el atıp bana akıl verin güzel anneler perişanım 😔