emirtimr1 biberonla annelerin çok az kısmı red yaşamaz o da günde 1-2 kullananlar, çoğunluğu red yaşar, forum biberon kaynaklı red yaşadım diyen annelerle dolu. İlla biberon verecekseniz comotomo olabilir. Ben aventle red yaşadım. Comotomo avent gibi değil çok az akıyor ama tabi o bile risk.