emirtimr1 hanımlar günaydın öncelikle ☺️ 8 günlük bi bebişim var doğduğunda 3135 gramdı biliyorsunuz bebekler doğdukları kilonun %10 nu kaybediyor ilk günlerde,iki gün önce doktor kontorlünde 3070 olmuş dedi doğduğu kiloda olmasını beklerim haftaya da kilo alımı az olursa mama desteği dedi ben meme reddi ysşamaktan korkuyorum önerebileceğiniz bir biberon var mı böyle bir durum yaşanırsa alayım
melkrtl emirtimr1 yaşadım :) meme reddi oldu philips avnt kullandım biborona alıştı daha da tutmadı çok pişmanım sağlık ocağında hemşireler yardımcı oluyor böyle durumlarda memenizi red etmesin diye yapılan şeyler de var anlatıyorlar
cansmes emirtimr1 ben de avent kullanıyorum ilk başlarda bi şaşkınlık oldu bebekte meme biberon arasında. Memeye gelince yumuşak olduğu için tutamadı çiğnedi etti. Biraz zor oldu ama alıştı sonra biberon ve meme aynı anda gidiyoruz. Memeyi 1 Haftaya yakın bıraktı tutmadı silikon uçla falan idare ettim sonra düzeldi zorlaya zorlaya
Myrtle ollaluna7 Ardenaden kubra15mart Evlatlariniz kac aylik kac numara uc kullaniyorsunuz. 3 aylik kizim 3 numara gectigimden beri 1 haftadir meme istemiyor. Bu yuzden mi cozmeye calisiyorum 2 numaraya donecegim bugun 🤔
emirtimr1 ollaluna7 Ardenaden kubra15mart melkrtl cansmes Mirann17 incitaneminannesi aaslanbeyy nrtlc Aerith rabiaozdmr Tiroit Asynm tulititultitay Bebegim38 hepinize teşekkür ederim yarın doktor kontrolümüz var eğer yeterli beslenmemiş derse mamaya başlayacağız dikkkate alacağım söyledikelrinizi🥰🥰🩶🩶
incitaneminannesi Bende philips avent kullandım şuan 4 aylık olduk bir öğün biberon verdiysem diğerinde mutlaka meme verdim unutmasın diye birde biberon alırken akış hızı farklı oluyor uçlarının 1 numara en düşük olanı biberondan mama veya süt bol gittiği zaman bebek yorulmuyor ve biberona alışıyor buna dikkat etmelisiniz☺️
ollaluna7 Myrtle 10,5 aylık ama şuan kullanmıyorum ilk 3 ay kullanmıştık ucunu hiç değiştirmemiştim meme reddi de yaşamadım
Ardenaden Bide 1.5 ay meme reddi yasadm.ama.biberondan degil o haftalarda oldgu icn cabaladim simdide meme duskunu oldu geri
Myrtle Ardenaden basligi degistigimle meme istememeyi basladigi zamanlar ortusuyor diye ona yordum. Etrafa da bakmak istiyor zsr zor emiyor. Doktor bu donemde normal ama 4te tamamende emmeyi birakabilir dedi 🤔. Biberon ucunu kucultup beklicem insallah sizinki gibi geri doner istahla emmeye. Cok duskundu sasiriyorum
Ardenaden Myrtle bnmkide o kdr duskundu ki herks sasiriyordu ulen bi anda istemedi bi sabha uyandm ve istemedi ayakta emzirmeye calistm uykuda surekli derken geri tuttu savir edersenz doner inslaah
nrtlc Comotomo uc kismi yumusak cunku, hic meme saskinligi yada reddi yasamadim yenidoganken sarilik icin mama verdik yada ben hastayken sagdigim sutu verdik etkilenmedi (avent ucu sert, bence meme reddi yapabilir)
Tiroit Como tomo kullanıyorum meme reddi yaşamadık ilk çocuğumda gazdan dolayı Dr. Browns kullandım öncesinde acente kullanıyordum yine meme reddi yaşamadım