SemaKa 13 aylık bebeğim 12.350 kilo gün içinde kahvaltı omlet,pankek,yulaf ara öğün yoğurt veya meyve öğle yemeği olarak çorba yapıyorum genelde akşam da bizim yemeklerimizden ona da yapıyorum . Yürüyor . Mama ,baba , dede, anne , gel , ver , benim , parka , meme, su ya buuu diyor , istediği şeyleri parmağıyla işaret ederek gösteriyor . Bu sıralar uyku düzenimiz biraz bozuldu ama bozulmadan önce 9.30 da uyutuyordum bu sıralar 10.30 a kadar sarkıyor . Her gün en az 1 saat dışarı çıkartıyorum genelde parka gidiyoruz evin içinde her dakika oturup oyun oynuyorum diyemem ama kendi başına oyun kurmasına yardımcı oluyorum araba alıyorsa eline nasıl oynayacağını gösterip uzaklaşıyorum. Kitap okuyorum her gün çok seviyor kitapları. Makinayı boşaltırken makinadan tabakları alıp bana ver diyorum birlikte iş yapıyoruz çamaşır toplanacak sa onuda dahil etmeye çalışıyorum işlerime . bizim günümüz böyle geçiyor