12 ay 14 günlük oğlum var uykusu zaten doğduğundan beri yoktu hâlâ yok. Meme+ mama şeklinde başlamıştık şuan mamayı sadece gece uyuturken 1 defa veriyorum. 21.00-22.00 arasında uyur tabi deliksiz bi uyku hiç görmedim şimdiye kadar. Boyu 83 cm kilosu 13.8 . Paketli hazır gıdalar vermedim herşeyi evde kendim yapmaya çalışıyorum. Meyvesini etini tahılını eksik etmiyorum. Yoğurt peynir çok seviyor bolca yiyor. Tutuna tutuna evde geziyor ama daha yürümüyor bazen ellerini bırakıp ayakta kısa süre duruyor az kaldı sanırım yürümesine. Bıcır bıcır bişeyler anlatmaya çalışıyor. Temel kelimeleri söylüyor. Aşırı zorluyor ama bu günlerde. Çok hareketlendi durmuyor herşeye ağlıyor sürekli bacağıma yapışıp bişey yaptırmıyor kucak istiyor.