14 ay bitti halen gece 4-5 kez uyandığı oluyor ve biliyorum ki düzelmeyecek memeyi kesene kadar ya gece beslenmesi kesilmeli yada tamamen meme kesilmeli uyku için. Ama kıyamıyorum işte uykuda uyumuyoruz yorgun uyanıyorum her güne böyle de olmuyor ah ahhh