doganil
Yani Allah aşkına bu kadar değil lütfen.
Bunu bir de ben söylüyorum, hassas noktalarım.
Yani o yaş grubu zaten beklenen bir davranış. İleri gitmediği sürece bir sıkıntı yok.
Koşarak gelen bir 3 yaş bebeği, ay tam şurada durup arkadaşıma çarpmayım düşünmesini bekleyemezsiniz? Heralda.
Neden hemen anneye bu yaftalama. Bir de anne o kadar özen ve dikkatli davrandığı halde.
Mesela sizin gibi insanların çocukları ile çocuğumun oynamasını istemem.