öncelikle geçmiş olsun🙏
park burası inanın kimi anne sizin gibi diğer anne gibi duyarlı, kimisi çocuğuyla ilgilenmez bile..
sonuçta 2 yaşındaki bir bebek hepimiz geçiyoruz bu yollardan dur desek atlar atla desek yatar 😅
sizin kızınız maşallah usluymuş ama her çocuktan uslu olmasını bekleyemeyiz.
ben mesela parkta çocukları öğrendim kızım gereğinden fazla hareketli çocuklarla oynarken daha dikkat kesiliyorum. uslu çocuklarla oynarken uzaktan seyrediyorum. dengeyi kurmak biz anne babalarda.
artık sizde o bebişe karşı dikkatli olacaksınız başka çare yok 🙂