melike4672 bu mamalar ikiye ayrılır bir sadece kaşık maması iki hem kaşık hem biberon yazar arkasında yazmıyorsa sadece kaşıktır ama ben yine de fikir vereyim😊 150 cc ye normal formül mama 5 kaşık koyuluyorsa ben 4 koyuyorum o şekilde hem biraz daha sıvı oluyor