NewMomm1 melike4672 sizin tercihiniz tabi ama 4+ yazması uygun olduğu anlamına gelmiyor bence süt diyor 1 yaşa kadar süt yasak diye biliyorum. Yanlışsa düzeltsin arkadaşlar
yavrupotuncek melike4672 hipp markası yarı su yarı süt ile yada sade su ile yapılıyor buna bı fikrim yok ama buda su ve süt ile yapiliyodur başka nasıl olcakkj
1prensesannesi1 melike4672 göz kararı ayarlayablirsin. Normalde kaşık mama bu biraz katı olur ama biberonla vereceksen biberondan akacak şekilde sıvılığını ayarlayablirsin
melike4672 NewMomm1 kullananlar memnun çoğu kişi denemek amaçlı aldım biberonda nasıl kullanılcağı kaç kaşık falan yazmıyor
Rez melike4672 cahillik zor, yazıyor diyorsam yazıyor okuyun bir daha biberonda olması gereken kıvamı da bilirsiniz inşallah
hasibekar melike4672 siz bilirsiniz ama meyveleri alıp kendiniz yapsanız daha sağlıklı olur ve meyveler sulu zaten biberonla verebilirsiniz
Rez melike4672 üslup yok zaten post açıyorsunuz bari yorumları dikkate alın boş boş yazmayın oku diyorum arkasında yazaaaaaaaaaaar
melike4672 Rez git sen bak yazıyorsa bana anlat öyle konuş salak değiliz yazmıyor demekten ne anlıyorsun cahil kim ilk aynaya bak. Postumdan uza bilmiyorsanda
Rez melike4672 aynaya bak nedir 😂😂 şimdi elinizdeki kutuyu elinize alın ve inceleyin yazıyor diyorum ama yok siz laf yetiştirin daha anlamlı
Meltem2611 melike4672 tam arkası değil ince yan tarafı Ben çok kullandım çocuğum 3 yaşını bitirdi şimdi hatırlamıyorum ama çok kullandık.
Meltem2611 melike4672 canım ben biberonda akacak kadar sulandırıp yapıyordum. Ilık suyla. Ama genelde gündüz de gece maması kullanıyordum gaz yapmasın diye.