JuliJuli06 bana çok güzel bilgiler verdiniz Allah razı olsun. Selamlama bizdede oluyordu ama şuan yok gibi bir şey. Ama yine bi durgunluk yavaşlık var. Evet sizi o kadar iyi anlıyorum ki benim kızımda gülücükler saçmaya başladı şükür Allah’ıma. Biz 0,25 lik vuruluyoruz. İnşallah gerek kalmaz ama olumsuz bir şey olursa gelirim Ankara’ya o doktor için. İğneyi biz akşam saatlerinde yapıyoruz. Yani onun bilgisini bile vermedi bize. Hemen sabaha çeviricem teşekkür ederim. Her sabah ceviz veriyordum ama tahini de vereyim az pekmezle. Pekmez her sabah vardı hayatımızda ama korkup bırakmıştım az bi şey vereyim önemli çünkü.