benanne cocugumda nobetler titreme olarak olmuyordu basini one dogru dusuruyodu selamlama nobeti deniliyor. 80 kez 4-5 sn bazen 10 sn araliklarla 20 kez yapiyor gun icinde bi 25 defa bi 10 defa daha yani gun icinde toplam 80 kez ama ignenin 2. Dozundan 4. Gununden sonra atesi cikti hastanede sadece calpol verildi cunku doktorumuz baska hicbirsey kullanilmamasini soyledi eve donerken ilk kez tek seferde 75 kez yapti ertesi sabah 45 defa yapti igneleri kullanmaya devam ettik 1 hafta sonrasinda. 9.ignede yada 8. İgnede nobeti durdu. 10. İgneden sonra eeg cekildi beyindeki dalgalanmalar normale donmustu ve rapor versi bize normale donmustur diye ama her ihtimale karsi 15 doz 0,50 ml lik vuruldu. İgnenin yaninda sabril topamax ve b6 vitamin kullaniyordu. Nobet durunca topamaxi kademeli bitirdik. 15. Doz igne yapildigi gunde sabril ve b6 birakildi tabi kademeli biraktirdi ilaclari. Ankarada yasiyoruz doktorumuz prof.dr.Gulhis Deda cok mukemmel bi doktor ankarada yasiyorsaniz tavsiye ederim