Annesininpogacayanagi ben üçüncü ayda ilk dozunu beşinci ayda yani bu ayda da ikinciyi yaptırdım. Rotarix i. Doktorumuz önerdi zaten. Ağızdan yapılıyor. Çok tok olmamalı verdikten yarım saat sonra beslenmeli çünkü kusarsa boşa gidiyor. İlkini sağlık ocağına yaptırdım ama ikinciyi kendim verdim. Çok basit. Kucağına besleme pozisyonunda yatırıyorsun şırınga şeklinde zaten yavaş yavaş yutdukça sıkıyorsun. Hiç bir sıkıntı da yaşamadık. Ateş, kusma, ishal falan olmadı.