Bir hafta evden çıkmamaya niyet ettim , cok fazla gezen biriyim. Gittiğim heryerdede oğlumu ya ben ya cevremdekiler ayaklarına koyar uyuturdu haliyle bagımlı oldu sallanmaya.
Gündüz uykusuyla başladım, güzelce besledim biraz kucağımda mayışmasını bekledim ve yatırdım. Ağlamaya baslayınca asla beklemedim hemen kucagıma aldım, bnce aglatmak hiç doğru değil. Bunu bikaç kez tekrarladım ve uykuya gecti. Kiminin 10 kez kucağa al yatır yapması gerekir, kiminin 3. Bu bebege baglı ama pes etmemek gerekir, sonunda mutlaka öğreniyorlar. Artık uykusu geldiğini anladıgımda direk yatırıyorum , o kadar :)