Ben kararsızım ya oğlum 5 aylık oldu, bu aralar diş ve ses kısılmasıyla uğraşıyoruz ve 4.ay laneti her şeyi alt üst etti. Normalde 19.30da gece uykusuna geçip ilk 4-5 saat aralıksız uyuyup sonra 3 saatte bir kalkan oğlum her saat başı kalkıp, hatta bazen daha sık, emerek uyuyor sadece ve ben sabrımın sınırlarına geliyorum. Hem ağlatmak istemiyorum hem de eğitim şart diyorum ama kararsızım maalesef