bebekecroannesii yani benim çevremden de çok geldi bu tepki neden emeklemiyoe neden daha yürümedi ben erken yürümeye başlamışım ama kızım anca 9. Ay ila 10. Ay arası emeklemeye başladı şuan sıralıyor tutunup kalkıyor biyerlere tutunarak yürüyor her bebeğin gelişimi farklıdır ama eğer emeklesin istiyorsaniz kaslarını gelistirmek için bol bol yerde vakit geçirmesini sağlamalısınız geniş bir alanda mesela salonun ortasında bir battaniye serip yere bırakın etrafına oyuncaklar koyun o kendi kendini döndürmeye çalışacaktır zamanla zamanla çünkü çocuk bitek yerde gelişiyor gerçekten ben 9 aya kadar hiç yere bırakmak istemedim evim bodrum kat olduğu için soğuk oluyordu ve hasta olmasından endişelendim sonra eltimin evine gittikçe orda yere bıraktım çocuğum kendini orda döndürmeyi öğrendi mesela sonra mecbur yere kalın battaniye sererek evde yerde bıraktım 9. Aya kadar böyleydi kendini çeviriyordu donduruyordu ama emeklemiyordu biz ziyaret tatil sebebiyle eşimin memleketi Mardin’e gittik orda öğrendi 1 hafta sonra emeklemeyi şuan canavar gibi yani demem o ki bebekler gerçekten yerde hareket ettikce gelişiyorlar sizde bol bol yere birakin zamanla kasları güclenip kendini çevirip emeklemeye calisicaktir her bebegin kendine özeldir gelişimi lütfen dışarıya yapabildiğiniz kadar kulaklarınızı kapatın ve bebeğinizin bu guzel gunlerini keyifle geçirin onunla birlikte çünkü bu günler bir daha geri gelmicek bir süre sonra keşke zamanında böyle şeylere kulak asıp içimi daraltmasaydim insanlar ne boş konuşmuş dememek için zamanınızın kıymetini bilin ❤️❤️❤️❤️