bebekecroannesii yerde daha fazla zaman geçirsin. Kucakta, koltukta değil. Zeminde bırakın. O bir aya çözer. Ben güvenli olsun diye kızımı hep mama sandalyesinde güvenlik kemeriyle oturtuyordum. Baktım emekleme vakti vermiyorum. İndirdim yere. Orada kendi kendine çözdü. Sağ ayağını arkaya atıp düzeltmek için 15 gün uğraştı kuzum. Çok tatlıydı 😍 12 aylıkken yürüdü.
Teyzem de kendi kızı için 10 ayda koşuyordu diyerek benimkini başarısız olarak göstermişti. Ama ben demedim ki 12 aylık kızım senin 4 yaşındaki kızından daha düzgün konuşuyor diye. Her çocuk her şeyi aynı zamanda yapamayacağı gibi her şeyi de mükemmel yapamayabilir.