OptimusPrime Dmt-01 Ben pentiden bıktık kaç tanesi cöp oldu ya. Çok çabuk çıkıyor. Sutyen yikama topuyla yikiyorum hemde.
Dmt-01 OptimusPrime valla ben yıllardır penti kullanıyorum hatta lotusun biri 5 yıl olmuştur alalı top kullanmıyorum,60 derecede yıkarım ve kurutma makinesine atarım hiç bişey olmadı taş gibi.Bütün süttyenlerim pentidir.Bitane suwenden aldım bin pişman oldum.Şans işi demekki
katilcivciv Deletedmom_875 eraysen bi arkadasim da öyle yapiyordu ama bi sütyene o kadar değer veremem makineleri bosuna mi aldik😂😂😂
OptimusPrime katilcivciv Pentinin çıkıyor bence. Ben pentiden bir daha almam. Bir set aldım, hani ne de olsa hepsi çıkıyor uygun olsun yenilerim dye trendyoldan. Bak hem kaliteli hemde bayadır çıkmadı. Bu kadar iyi beklemiyordum. Pentiden de almıyorum artık.
katilcivciv OptimusPrime trendyoldan aldim bin pisman oldum hmden felan aldiklarimi yillarca kullandim ama cok pahalandilar yapacak bir sey yok bulamazsam kiyacam paraya
zeyaslmel katilcivciv iyide sudyenler var bissuru telsiz lcw aldım ben sporcu sudyeni değil normal sudyen telsiz mis
katilcivciv zeyaslmel ablacim telli kullaniyorum illede telli kullanicam ben aaa aaaaaa teli icinde tutmam icin tüyo ver
marsuk katilcivciv bence aldığınız marka ile ilgilidir balensiz modeller de dediğiniz gibi duran var intiminissimi vs bakabilirsiniz ama pahalı
OptimusPrime Dmt-01 Belkide öyledir. Bende öyle yılınca pentiye ugramiyorum bile. Ben telsiz de kullanamam bu arada, sabah akşam hep takılı rahat edemiyorum başka türlü. Hep topla yıkıyorum. Ama anlamadım bu işten bir şey.
OptimusPrime katilcivciv Ben de öylesine almıştım. Hani kalsın hepsi çıkıyor zaten diye. 4 tane sütyen şimdi 370₺ olmuş hatta. Bir kaç kez yıkandı kullandım iyiler.
ZeydsMom katilcivciv benim tartistigim konuıar cok az aslinda 😄 ya boykottur ya hayvanlarla ilgili yada bebegin yaninda cinsellik 🤣 bunlardan birini yapmissinki tartismisiz ve engellemissin 🤣🤣
katilcivciv ZeydsMom hatirlamiyorum cidden bn direk engelliyorum bide bayadir engellisin postlarindan biliyorum engelli sembolü var😂😂😂
ZeydsMom katilcivciv ben hic ugrasmiyorum engelle falan. O kadar onemsemiyorum yani bide engelleyeyim . 😁