katilcivciv HE-SEN-COK-BILIYON hahahahha en sexsisinden cısssssss iki kişi mutlu edeyimde sevabim katlansın🔥🚒
_Goktugunannesi__ katilcivciv Aynı dertten muzdaripim aldığım gün demir giriş çıkış yerlerini dikiyorum ama yine fayda etmiyor
Ogulluana katilcivciv evde telsiz kullanıyorum. Dışarıda telli on yıldır aynı sütyenler tülbente sarıp bağlayıp atıyorum çok sıcakta yıkamıyorum 30 derece sadece
ArvenMom katilcivciv yok canım valla en rahatı kendimi bildim bileli telsiz ve dolgusuz kullanıyorum 😂
Efeannesi_ katilcivciv dikkat edin çamaşır makinesinin lastiklerine takılıyorlar kontrol edin mutlaka bu sütyen teli yüzünden çamaşır makinemiz bozulmuştu
Noname21 katilcivciv pentinin yok gibi serisini kullanıyorum tellilerde de lotus serisi tel falan çıkmadı hiç
Deletedmom_875 Ben sutyenlerimi elde yıkıyorum makinede yıkayınca illa ki bir süre sonra çıkıyor tel. Tanesine 1200 1300 tl vermişim valla yıkarım elde dhjd bir de arada bir teli içinden kaydiriyorum çıkmayan tarafa doğru ortaliyorum yani. Böyle çözüm buldum
katilcivciv Deletedmom_875 eraysen bi arkadasim da öyle yapiyordu ama bi sütyene o kadar değer veremem makineleri bosuna mi aldik😂😂😂
marsuk katilcivciv direk balensiz satılan modellerden alın ben yıllardır balenli yani telli sütyen kullanmadım. Marka olarak oysho öneririm deforme olmadığı için fiyatının hakkını veriyor göğsünüz büyümediği sürece giyersiniz
katilcivciv marsuk ben onlarla rahat edemiyorum iste illa balenli olacak bir de bence daha estetik duruyor
mobesebesir katilcivciv vallahi dayanıyor oğlum 6 aylıkken almıştım 3 yaşına girecek 2 ay sonra hala taş gibi
eraysen katilcivciv 😂 hiç bir sütyenimi topsuz yıkamam ille yıkamam gerekiyorsa elde yıkarım makineye topsuz atmam ve ben gecede çıkarmıyorum gece gündüz sütyen takarım lastikleri bozulduğu için atarım genelde
marsuk katilcivciv bence aldığınız marka ile ilgilidir balensiz modeller de dediğiniz gibi duran var intiminissimi vs bakabilirsiniz ama pahalı