Ogulluana Cennetkokulum___ ben bu adamı takip ediyordum pandemi de ama kimseyi inandıramadım üstüne cahil dediler ailem bile 😂
Ucansupurge yirmiikikasim23 Boşuna endişelenmeye gerek yok bence. Covid’ten sonra bir sürü farklı salgın hastalık çıktı Afrika’da bir çok açıklama yapıldı. Gündem değişikliği bu başka birşey değildir
delirmeceler yirmiikikasim23 yıllar önce bulunmuş bir virüs şimdi kongo cumhuriyetinde yeniden hortlamış artık öylr bir kafaya geldim ki gelene dur demem
Cennetkokulum___ yirmiikikasim23 kesinlikle haberi olduğunu düşünüyorum. Benim için sağlık bakanı konumunda olmadı hiçbir zaman.
PamukPrensesannesii yirmiikikasim23 Bence bu hastalıklar kasti olarak yayılıyor. Nüfus azaltıcı politika
delirmeceler yirmiikikasim23 şaşırmıyorum ki artık böyle devam edicek ben artık bazı şeylerin nüfus fazlalalığını azaltma olarak görüyorum
Ucansupurge yirmiikikasim23 Bak bu açıklamayı yapan virolog Görüntüyü yükleyince çözünürlük bozulmuş baya 🤔https://imgyukle.com/i/CC4AGH
nyhn Covid zamanı çalışıyordum ve aşı zorunlu olmuştu şuan evdeyim işten ayrıldım çocuğuma bakıyorum bu sefer ne gibi bir dayatma yaparlarsa yapsınlar aşı falan olmayacağım. Aşı olduğumdan beri totom doğrulmadı. Artık yemezler.
Cennetkokulum___ Ogulluana Zaten adamın ismini bile şu an çoğu kişi bilmiyodur,ama dedikleri gerçekten çıktı yani.Keske daha çok duyurulsa adı da cahil diyenler de bilinçlense 😬
yirmiikikasim23 Cennetkokulum___ inanin bu konuda pek bir fikrim yok cunku neye inanacagimizida sasirdik. Covid zamani calisiyodum kafam yerden kalkmiyo ki gir dediler girdik cik dediler ciktik. Suan evdeyim okuyup arastirmaya vaktim olabiliyor. Siz bakan hakkinda ne dusunuyosunuz mesela?
Cennetkokulum___ yirmiikikasim23 Fahrettin Koca diğer bakanlar nasılsa benim düşünceme göre o da aynı. Liyakatsiz,halkı değil kendini düşünen, sağlık konusunda en yetersiz ve tehlikeli bir bakan olduğu düşüncesindeyim 🤐
Bellabells Oyuna gelmeyin dikkate almayın.başladığı gibi biter senaryo.covidde çok kaptırdık köpürttüler bizi.bu arada asla aşı olmayı kabul etmedim.
yirmiikikasim23 delirmeceler afrika icin evet cunku dso zamaninda prezevatif dagitirdi redderlerdi bu yuzden ebola geldigini dusunuyorum.