Ebruko büyük kızınız için biraz sorun olacaktır, kardeşim okuma yazma öğrenirken zorlanmıştı oradan hatırlıyorum. Ama şıan kendisi doktor. Demek ki kalıcı bit şey olmamış dert etmeyin onu, tecrübe ile sabit. 20 aylık kızınıza da arkadaş geliyor gibi düşünün. Şayet maddi gücünüz varsa manevi olarak da kendinize az da olsa güveniyorsanız (ki bence Allah maddi rızık ve manevi sabrı bebekle birlikte gönderiyor) dert edip ağlamayın. Olabilir böyle şeyler. Benim annem 4. Bebeğinde çok üzülmüştü kazayla idi yaşı ileriydi falan. Ama iyi ki doğmuş evimizin neşesi bebeğimin oyun arkadaşı her şeyimiz. Gelen bebek de size öyle olacak inanın