Ebruko sakin ol oğlum 6 yaşında kızım 2 buçuk yaşında yeni bebeğim 1 buçuk aylık kimsem yok eşim geç geliyor işten tek bakıyorum okula da tek getirip goturcem bizimde istiyorduk ama şuanda değilde kızımda 8 ay denemeden sonra olduğu için aman dedik tutmaz tuttu uyurken hızlıca yemeği koyuyorum evin işini hallediyorum o uyurken yarım saatte olsa kestiriyorum gündüzleri çocuklar kardeşleri doğduktan sonra bıanda büyüyorlar bence okul işini de hallederiz kızımda kucukti oğlum okula başladığında gidip geldik hep