Northstar28 canım benim yaa benim de aynı böyleydi, doğduğu günden beri uykuyu sevmeyen bir bebekti, uykuya ikna etmek bile çok zordu, en fazla 40 dk uyurdu 40 dk da bir sallardim gece sabaha kadar, ben memeyi ne zaman biraktirdim o zaman uyudum. 23 aylikti falandı kestim emzirmeyi. Şimdi 10-11 gibi yatıyor sabah 10 gibi uyanıyor, bazen kalkarsa su içmeye kalkıyor hemen geri uyuyor, gerçek çok zor bilirim, hele yanında bi anne abla ne bileyim
Eş dost yoksa daha da zor, ben tek başımayım, çok iyi biliyorum o uykusuzluğu, Allah yardımcın olsun