Şuan sinirlerim o kadar bozuk ki, bebeğimin doğduğu günden beri uyku problemi var. Şuan 11 buçuk aylık hala aynı düzelme yok. Tam sallıyorum yatıyorum hop 5 dk sonra uyanıyor. Emziriyorum yatırıyorum 10 dk sonra uyanıyor. Daha ben dalamadan uykuya 3 kere uyandı az önce. Şimdi yine sallıyorum. Sabaha kadar böyle bir döngü içerisindeyiz. Sabah 5 te başlıyor uyanmaya sallayarak 6 ya kadar zor uyutuyorum. Ben 5 te uyanmış oluyorım tabi gece 85 kere kalktığım halde. Gündüz desen yine aynı uyutuyorum 10 dk sonra geri uyanıyor sallanmak istiyor. Artık dayanacak gücüm kalmadı. Beden ve ruh sağlığımı kaybetmek üzereyim. Kendim için hiçbir şey yapamıyorum. Çok sıkıldım bu durumdan. Var mı öneriniz? Biraz uzun oldu ağlarken içimi dökmek istedim kusura bakmayın 😞