Aminehumamoms Minigim2 2 gün önce 3 kaşık tatlısı yaptım üzerinede karamel yaptım hariiika oldu aynı triliçe tadı ama triliçeden basit yapımı tavsiye ederim 1 günde eşimle 1 borcamı yedik yani
Minigim2 Aminehumamoms trılıceyı ıkı saat ugrasıyon ya bıtmıyor ama bayıldım çok güzel olmustu🤣 tam tarıf atar mısınız 🌻
Minigim2 kbraatlas bunu bır kere yapmıstım sıcak tereyagı erıtıp koydum ıslak olmamıstı 🤣🤣😁tereyagdan oldugunu anladım 😊😊
Minigim2 kbraatlas acelem varfı hemen yapmıstım sızınde aklınızda olsun sıcak koyarsanız ıslak olmuyor 🤣🤣🤣
Minigim2 mommyy1210 pudınglı hıc yapmadım sütlü irmik tatlısı zaten muhallebi ortasına buskıvı koyup kalan muhallebıyı uzerıne dokuyorum sız bıde ustune pudıng mı koyuyorsunuz